close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לעצב את הדירה בזול

מערכת שורשל תשרי, תשפא18/10/2020

רעיונות לעיצוב דירה שלא יעלו לכם המון כסף...

תגיות:

עם כל הכבוד למעצבי הפנים המוכשרים, לא כולם יכולים להשקיע הון עתק בעיצוב הבית. חלקם אף גרים בדירה שכורה, מה שהופך אותה לזמנית ולכן לא בטוח שתהיה שווה את ההשקעה. ועם זאת, הבית שלנו אמור לשדר תחושה טובה והרגשה. אין שום טעם להתגורר בדירה שאנחנו לא אוהבים ולכן נצטרך בכל זאת להכניס אליה קצת טאצ' אישי, אמירה וסגנון. כך תעצבו אותה ובזול:

להשקיע במה שנכון

אחד העקרונות החשובים בעולם העיצוב, הוא להימנע מעיצובים "כבדים" כאשר נדרש לכם בסך הכל שיפור בתקציב קטן. לכן מה שתצטרכו כאן משתייך בעיקר לתחום "הלבשת הבתים" – רכישת אלמנטים,

פריטים, חפצים, טקסטיל ואקססוריז שאינם מצריכים החלפה של חדרים, מרצפות או רהיטים גדולים. האלמנטים הללו יעניקו לכם חלל מעוצב, יפהפה וביתי, כך שתוכלו גם לקחת אותם הלאה אם תעברו מכאן.

קצת צבע על הקיר

קירות צבעוניים בבית מחוללים פלאים ומעניקים לדירה אופי אישי וגם עיצוב מעודכן יותר. אם יש לכם קיר שלא יזיק לו קצת טעם, תוכלו להוסיף לו צבע חדש, צורות גיאומטריות או פטרנים מיוחדים, לצבוע בפסים ואפילו באפקט מיוחד כמו גוון מתחלף או רקע מנצנץ.

אם תרצו לקחת את זה צעד אחד קדימה – הזמינו לביתם צבעי לצביעת הדירה. זה גם לא חייב להיות ביוקר, צבעים רבים יסכימו לצבוע דירה בזול.

טקסטיל שמציל

וילונות, שטיחים, כריות וריפודים הם פתרונות זולים ומעולים לטשטוש אזורים שזקוקים לחיפוי וגם מספקים צבע, אווירה ומראה הרבה יותר אינטימי ומוקפד. אם אתם רוכשים רק פריט אחד כמו וילון, וודאו שהוא משתלב במראה ובצבעים עם יתר החלל. אנשים רבים רוכשים פריטים שנראים יפים ומקסימים, אך בפועל הם לא מתחברים עם יתר הצבעים והעיצוב, מה שגורע בסופו של דבר מהמראה הסופי.

תמונות או לא להיות

אנשים רבים מאמינים שהדרך למראה נקי ומודרני בבית היא הימנעות מוחלטת מלגעת בקירות. למה בעצם? תמונות מעניקות אופי, מסגור טוב לחלל וגם עניין רב. אפשר למצוא אותן בגדלים שונים, בגוונים ובטקסטורות בלי סוף, תוכלו לתלות אותן בדרכים שונות ולהתענג עליהן כל פעם מחדש. הן הופכות במהירות לחלק בלתי נפרד מהבית ואחרי שתתרגלו אליהן, תגלו שאי אפשר בלעדיהן.

מדפים וספריות בשפע

עולם האחסון לא חייב להסתיים בעשרות ארונות ומגירות וישנה הצדקה בעידן השפע והצריכה גם לכמות של מדפים, שלא נאמר אפילו ספרייה יפה ומעוצבת לכל חדר. פעמים רבות, המדפים והספריות אף מבטלים את הצורך ברכישת ארון נוסף ומפנים הרבה מקום מאלו שכבר קיימים. נוסף על הצורך הפרקטי שלהם, המדפים יוכלו להתקשט באינספור אלמנטים כמו פסלים, עציצים, סלסילאות ועוד. כל אלו ממלאים את החלל ומעניקים לו חיים וניחוח ביתי. וכך בתקציב קטן בהרבה מזה של רכישת הרהיטים או השיפוץ, תוכלו ליצור את המראה המושלם, הנינוח והמקסים של ביתכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה